Saturday, October 17, 2009

Salam perkenalan buat peminat dan penggemar-penggemar kek...


A'kum dan salam hormat buat pengunjung2 blog saya....terlebih dahulu saya memohon maaf andainya ade kekurangan dlm blog saya ni...maklumla...baru pertama kali mencuba...

Apapun Insyallah dgn berkat sokongan anda sekelian saya akan cuba meningkatkan dan menambahbaik lagi blog saya ni...

Buat mereka yg menggemari pelbagai jenis kek, tart atau brownie anda mungkin boleh melihat2 apa yg saya sediakan....manetau ade sesuatu yg sesuai untuk anda.... :)

Oh ya, jika anda berminat untuk mendapatkan kek2 tersebut, sila hubungi saya sekurang2nya 2 hari sebelum penerimaan bagi memastikan kesegaran kek tersebut.Anda juga perlu membayar deposit separuh harga kek tersebut dgn cara memasukkan duit ke akaun bank saya.

Terima kasih..

Iryani

2 comments:

  1. Wahh.. tahniah! sudah ada blog haaa....makin rancak la buss. nih :)

    ReplyDelete
  2. abe jazz ni, k.mah tanya sape leh bikin marshmallow, dia p bg link yani..yani buat ker eh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails